Ahad, 30 September 2007

BARU SAHAJA PULIH DARI...



Saya memohon maaf kepada semua pengunjung setia blog ini yang pastinya kehampaan kerana sudah agak lama tidak diupdate.

Sebenarnya saya sendiri tidak dapat melayari internet di dalam tempoh tersebut. Talian telefon dan internet saya baru sahaj pulih hari ini. Ianya berpunca dari panahan petir lebih kurang seminggu yang lalu. Segalanya telah 'terbakar'; kabel (di luar dan di dalam premis), CPU komputer dan modem sekaligus !

Alhamdulillah, kini segalanya telah pulih kembali. Kabel telah diganti baru. Nasib baiklah saya mengambil pakej yang mempunyai waranti untuk modem dari streamyx. Kuranglah sedikit bebanan...

Sekian, sekadar makluman dari saya. Banyak lagi perkara yang hendak dilakukan. Blog rakan-rakan juga sudah lama tidak dijenguk. Rindu pulak rasanya pada buah fikiran mereka...

Tiada ulasan: