Rabu, 2 Mei 2007

PANDUAN MEMBINA LAMAN WEB MINI... PERCUMA!!!


Anda ingin belajar bagaimana membina laman web secara percuma ? Ini ada berita baik dan menarik untuk anda! Anda kini boleh mempelajarinya secara online. Namun panduan ini adalah khusus untuk membina laman web mini sahaja.

Apa itu Laman Web Mini ?

Laman web mini atau minisite ialah laman web berbentuk satu mukasurat sahaja. Namun begitu jangan perkecilkan peranan dan keberkesanannya di dalam perniagaan internet kerana lebih 70 peratus usahawan internet dunia menggunakan format ini dalam memasarkan produk mereka. Berikut ini adalah contoh-contoh laman web mini untuk lebih memudahkan pemahaman anda :


Sudahkah anda menjenguk mana-mana laman web dari senarai di atas? Jika sudah, maka kini anda sudah pun mendapat gambaran bagaimana yang dikatakan laman web mini itu.

Okaylah, jika anda sudah tidak sabar-sabar lagi untuk belajar membina laman web dari kategori tersebut, maka klik sahaja pada URL berikut: DIYMiniSite.com

Laman web panduan ini adalah milik saudara Iszuddin Ismail , atau lebih dikenali dengan panggilan Kidino. Beliau telah menyusun video tutorial selama 30 minit secara online. Anda juga turut dibekalkan dengan template-template percuma bagi memudahkan anda membuat latihan. Dan, dengan sedikit syarat, anda juga berpeluang untuk mendapat beberapa ebook dan lapuran percuma yang menceritakan tentang kisah kejayaan laman-laman web mini dari pelbagai tokoh usahawan internet dunia.

Oleh itu, apa yang ditunggu lagi ? Sementara tawaran masih dibuka, dan sementara ianya masih PERCUMA… dapatkan AKSES anda dengan segera: www.DIYMiniSite.com

1 ulasan:

Mohd Sakyan berkata...

Barangsiapa yang datang ke kedai ini dan tidak beroleh sesuatu.Maka orang itu teramatlah RUGI.