Sabtu, 14 April 2007

VERSI TERKINI EBOOK MALAYSIAPAL

Di dalam tulisan sebelum (26/2/2007) ini saya pernah memperkenalkan kepada anda apa itu Paypal dan MalaysiaPal. Ya ! Menurut mereka yang sudah berpengalaman luas di dalam perniagaan internet, keperluan untuk memiliki akaun Paypal sangatlah tidak dapat dielakkan. Ini kerana kewujudan medium pemprosesan pembayaran seumpama Paypal membolehkan anda memperluaskan perniagaan ke seantero dunia. Kepada anda yang belum bersedia untuk melibatkan diri di dalam perniagaan internet, anda pula berpeluang untuk menyertai program penjanaan pendapatan yang lain seperti program Affiliate, AGLOCO, Search n Earn Program dan sebagainya.

Walau bagaimana pun, satu masalah yang di hadapi oleh rakyat Malaysia ialah wang yang terkumpul di dalam akaun Paypal tidak dapat dikeluarkan melalui bank-bank di Malaysia. Sehinggakan ada sesetengah pengguna Paypal membelanjakan kembali pendapatan mereka di Paypal untuk pembelian secara online. Tapi sayangnya, apalah sangat yang boleh anda beli di internet, dan apakah barang yang anda beli itu benar-benar anda perlukan atau sekadar hanya kerana hendak menghabiskan duit yang ada ?

Kehadiran ebook "MalaysiaPal : Alternatif Paypal di Malaysia", benar-benar telah membantu membuka jalan kepada rakyat Malaysia khususnya pengguna internet, menunaikan wang mereka di Paypal ke dalam Ringgit Malaysia. Ebook tersebut kini berada di dalam versi 2.0. Versi sebelum ini (V1.20) diedarkan secara percuma. Walau bagaimana pun untuk versi kali ini ianya dijual pada harga RM 10.00 sahaja. Harga yang anda pasti mampu ! Pada versi terbaru ini, tiga kaedah telah diperkenalkan bagaimana anda boleh menunaikan USD di Paypal kepada RM, berbanding versi sebelum ini hanya dengan satu cara sahaja. Anda hanya perlu memilih mana-mana kaedah yang dirasakan sesuai dengan kehendak anda. Apa dan bagaimanakah kaedah-kaedah tersebut ? Dapatkan segera ebook ini kerana segalanya ditunjukkan secara mudah, langkah demi langkah.

Seperkara yang menarik mengenai ebook ini, pembeli diberikan hak untuk menjual semula ebook tersebut pada harga yang sama. Ini bermakna jika anda berjaya menjual hanya satu salinan, anda sudah mendapatkan kembali modal anda semula. Bagaimana pula jika anda berjaya menjual 20 salinan ? Anda sendiri bayangkan… Pembeli juga akan dibekalkan dengan segala kemudahan untuk menjual ebook ini seperti surat jualan dan sebagainya.

Jika anda bercita-cita hendak menjadi usahawan internet pada suatu hari nanti, kenapa tidak memulakannya pada hari ini dengan 'produk' ini dan dengan modal yang serendah ini ? Dengan Cuma RM10.00, anda tidak akan kerugian apa-apa kerana anda mendapat tiga pilihan : 1). Pengetahuan, 2). Peluang pendapatan, dan 3).Kedua-duanya sekali.

Untuk membeli ebook ini terdapat dua kemudahan : Melalui Paypal, dengan harga USD$3.00 sila klik : MALAYSIAPAL.COM, atau melalui E-gold (USD$3.00) & Maybank2u (RM10.00), sila klik : BUKUSIBER2U. Anda akan dibekalkan dengan dua versi sekaligus ! Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.

1 ulasan:

shaneel razai cover berkata...

Walau bagaimana pun, satu masalah yang di hadapi oleh rakyat Malaysia ialah wang yang terkumpul di dalam akaun Paypal tidak dapat dikeluarkan melalui bank-bank di Malaysia.
bed sheet and quilt cover set ,
thin king size comforter ,