Jumaat, 25 April 2008

BLOG KABEL DUIT


Hari ini saya ingin berkongsi dan memperkenalkan kepada anda satu blog yang baru sahaja saya temui. Blog yang saya maksudkan ialah KabelDuit.com, yang dipunyai oleh saudara Khairul Anwar

Ketika buat pertama kalinya berkunjung ke Blog KabelDuit.com ini, saya mendapati banyak sekali panduan dan sumber maklumat mengenai peluang-peluang pendapatan sampingan dari internet khususnya, serta pelbagai lagi tips lainnya. Di antara kategori penulisan Anwar di blog ini ialah mengenai tips menjana kewangan, review blog dan laman web, review ebook percuma dan berbayar, dan juga promosi produk.

Walau bagaimana pun, sesuai dengan tema blog ini; ‘Bukan Sekadar Menjana Kewangan’, saudara Anwar turut juga menulis mengenai perkembangan peribadi, berita dan isu semasa, serta komentar peribadi beliau mengenainya.

Seperkara yang menarik hati saya mengenai blog ini ialah, ianya sarat dengan pelbagai imej. Hampir setiap pos mempunyai imej yang berkaitan. Kehadiran pelbagai gambar hiasan ini sedikit sebanyak mampu menarik perhatian pembaca dan membantu menceriakan lagi pemandangan.

Terus terang saya katakan, banyak perkara baru telah saya temui di blog ini. Beberapa ebook percuma (yang belum pernah saya temui sebelum ini) telah pun saya muatturun melalui blog ini. Kepada pembaca sekelian, khususnya mereka yang masih baru di dalam menjana pendapatan dari internet (seperti saya juga!), blog KabelDuit adalah sumber rujukan sangat yang baik untuk anda.

Tiada ulasan: