Sabtu, 16 Februari 2008

JOM BERNIAGA PREPAID ! ( Bahagian 2 )

Terdapat beberapa syarikat yang menawarkan produk tambahnilai prabayar ini melalui sms ini. Salah satunya ialah Summit Priority Sdn. Bhd., yang lebih dikenali dengan jenama ‘Master Eload’.

Apa itu Master Eload ?
Master Eload adalah merupakan perniagaan yang berasaskan MLM. Produk utama Master Eload ialah tambahnilai prabayar untuk Maxis, Celcom, Digi dan lain-lain lagi. Selain itu, Master Eload juga turut menawarkan kemudahan membayar bill seperti Astro, Syabas, Tmnet, TNB (dan banyak lagi), hanya melalui sms. Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai Master Eload di laman web rasmi syarikat di MasterEload.com.

Selain itu, terdapat satu lagi laman web yang mempunyai kaitan dengan Master Eload, iaitu WebME4U. WebME4u merupakan laman web yang dibangunkan oleh Mastereload untuk kemudahan ahli-ahli yang berminat untuk membuat penajaan atau merekrut ahli secara online. Kepada anda yang pertama kalinya mengenali Master Eload pada hari ini, diharap anda telah pun dapat membezakan diantara MasterEload.com dan juga WebME4u.

Anda boleh mendapat maklumat lanjut dan meninjau peluang anda terus dari laman web WebME4u. Segala maklumat ada terhidang di sana. Anda juga boleh meneruskan pembacaan anda di sini kerana saya akan cuba menyampaikan maklumat yang ada dengan cara dan bahasa saya sendiri.

Kelebihan menyertai MasterEload.biz.
Seperti yang telah ditulis sebelum ini, Mastereload adalah merupakan perniagaan MLM. Sudah menjadi satu kemestian bahawa MLM dan penajaan, adalah satu rangkaian yang tidak dapat dipisahkan. Jika anda ingin berjaya dengan cemerlang di dalam perniagaan ini, maka usaha dan kerja penajaan seharusnya tidak dikesampingkan. Bergantung hanya semata-mata pada keuntungan runcit dari jualan produk adalah tidak memadai.

WebME4u telah membuka ruang dan peluang yang sangat luas untuk anda melakukan kerja penajaan ini :

1. Dengan menyertai kami, anda akan di bekalkan dengan replika laman web, yang membolehkan anda melakukan kerja-kerja penajaan di internet secara online. Satu peluang yang tidak ditawarkan jika anda menyertai perniagaan ini secara offline. Ruang dan peluang untuk anda mendapat downline sangat terbuka luas; dari segenap pelusuk negara, di mana sahaja pengguna internet berada.

2. WebME4u juga turut menawarkan plan pemasaran untuk pendapatan sampingannya sendiri. Anda akan dibayar 50 sen untuk setiap satu referral sehingga ke level 2. Mulai level 3 hingga 10 pula, anda akan menerima RM1.00 untuk setiap orang ahli yang mengaktifkan keahlian mereka. Ya ! Anda berhak untuk menerima insentif penajaan sehingga ke level 10 !

3. Anda juga masih boleh melakukan promosi dan penajaan secara konvensional, secara offline sebagaimana yang biasa dilakukan oleh perniagaan MLM yang lainnya.

Lihatlah, betapa besarnya peluang anda untuk mendapatkan downline jika anda menyertai perniagaan ini secara online, berbanding jika anda hanya menggunakan kaedah offline semata-mata.

Klik di sini untuk mendaftar ==> WebME4u.

Tiada ulasan: