Ahad, 23 November 2008

MANTAPKAN PERSEDIAAN BATIN ANDA !

Saya telah menulis dan berkongsi maklumat dengan anda dengan pelbagai bentuk persediaan kepada yang bakal mendirikan rumahtangga. Sebenarnya tidaklah terkecuali kepada anda yang sudah pun berumahtangga. Ini kerana, ada di antara produk-produk yang saya perkenalkan di sini masih lagi relevan untuk anda yang sudah pun berumahtangga.

Setiap orang yang mendirikan rumahtangga itu, berkemungkinan dengan niat dan tujuan yang berbeza. Ada orang yang berkahwin bertujuan untuk mencari ketenangan hidup, memantapkan ibadah, mengejar keredhaan Allah, dan mencontohi sunnah Rasulullah. Ada pula yang berkahwin untuk menyempurnakan perasaan cinta, kasih dan sayang pada pasangan kekasihnya. Tidak kurang juga ada yang berkahwin untuk tujuan melampiaskan dorongan syahwatnya.

Semua sebab di atas adalah sebab yang wajar untuk seseorang itu berumahtangga. Namun, adalah lebih beruntung menyatukan kesemua tujuan tersebut untuk menjadikan kehidupan kita lebih sempurna.

Perkahwinan di atas tujuan untuk menyempurnakan kehendak nafsu syahwat mungkin boleh dianggap sebagai sebab yang sangat sempit. Namun ianya adalah lebih baik dari melakukannya diluar kehendak agama. Aktiviti seksual sesama suami isteri adalah merupakan rahmat dan nikmat kurniaan Allah ke atas hambanya. Ianya mampu menjadi pengerat kasih sayang di antara suami dan isteri. Oleh itu, janganlah dikesampingkan, atau diremehkan keperluan ini. Akan tetapi, saya pasti, tidak ada pasangan suami isteri yang mengenepikan perkara ini. Jika ada orang yang sanggup berzina untuk menikmati kesedapan yang amat abstrak ini, kenapa pula kita yang sudah pun berada pada landasan yang halal ?

Apa yang menjadi persoalan, mungkinkah aktiviti seksualiti anda bersama pasangan anda sudah mencapai tahap kualiti yang tertinggi ? Atau, sekadar ‘melepaskan batuk ditangga’ sahaja ? Kata pepatah; ‘menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan’. Melakukan sesuatu itu, biarlah dengan bersungguh-sungguh, dan kita akan mendapat kepuasan yang maksima dari apa yang kita kerjakan.

Atas tujuan itu, bersama-sama tulisan saya pada pos kali ini saya ada menyelitkan beberapa produk yang mungkin boleh membantu menyempurnakan keperluan anda. Saya tidak mahu mengulas panjang mengenai produk-produk tersebut. Anda sendirilah yang membuat penilaian dan keputusan. Klik sahaja pada imej produk, dan anda akan di bawa ke laman web yang berkaitan.

Tiada ulasan: